Yerli Alain Delon’un Tayland maceraları…

Kıçında donu yok ama eleman bankadan bir şekilde kredi alıp, Tayland'a tatile gidiyor... Bizim Türk erkeklerini bilirsiniz; Alain Delon halt etmiş yanlarında, kendilerini dünyanın en yakışıklısı zannederler... Havaalanında bir pozlar, mübarek sanki Rahmi Koç'un ortanca torunu... Tayland'a gidiyor ya... Bütün kadınları becerecek... Hayalinde olan tek şey bu... Zaten bütün Taylı kadınlar, hatta ufacık kız çocukları bizim Alain … Okumaya devam et Yerli Alain Delon’un Tayland maceraları…

Reklamlar

AKP geçmişin kaymağını yiyor…

Demokrat Parti'nin iktidarda olduğu dönemdir, Menderes iktidar koltuğundadır... Atatürk döneminde sindirilmiş Said Nursi Kürdi bizzat Menderes'in emriyle "gel hadi senin günlerin başlıyor" denilerek sindiği delikten çıkartılıp, parlatılır... Bugünün FETÖ'sü sayılan, zaten FETÖ'nün de halefi olan Kürt Said, o dönem Türkiye'de dini sembolize eden "dini lider" haline getirilir... Yanına da bonus niyetine Almanya'dan kadayıfçı lakaplı Erbakan … Okumaya devam et AKP geçmişin kaymağını yiyor…

Bay Ariel, Simon ve ekselansları…

Dünyaya hâkim olacağız hâkim derken bugünleri kastediyorduk Simon... Ekselansları bizim istediğimiz coğrafyada İslam'ın ilerlemesini durduramazlar... Şu Atatürk var ya şu; hani... Evet, o isyancı bağımsızlık yanlısıydı... Kuran'ı ana dillerinde okutarak, milleti uyandırıp ekmeğimize taş koyan Atatürk... Petrol arama ve çıkartma işini yabancılara yasaklayan Atatürk'tü değil mi ekselansları?.. Neyse ki 2002'de kurdurduğumuz hükümet kaldırdı o yasayı... … Okumaya devam et Bay Ariel, Simon ve ekselansları…

Fetö Metö İtö…

DÜN: Fethullah hoca efendi hazretleri... BUGÜN: Fetö... * BUGÜN: mübarek Menzil cemaati... YARIN: Metö... * Bu defa stereo çakacaklar, duble üflettirecekler saksafonu... Arada mübarek İsmailağaları var çünkü... Eeee o da yarın: İtö... * Fetö, Metö, İtö falan pişman peşmekân derken, yine saftorik millete itekleyecekler cemaatlerini... * Değişen pek bi'şey yok yani... Dağılabilirsiniz... CEM AKKILIÇ 12 Eylül … Okumaya devam et Fetö Metö İtö…

Ölüm var Hacı…

1960'ların başında bir bavulu, başında kasketi ile Almanya'ya gitti gurbetçi olarak... Hamburg Limanı'nda önce işçi, sonra vinç operatörü oldu... Zamanla çocukları doğdu... Hepsine Alman pasaportu aldı... Bu hep böyle mi gidecek, işçi mi kalacağım demiş olmalıydı kendi kendine... Kasketi çıkarıp, sarığı geçirdi kafasına... İş çıkışı şalvarı, takunyası, sarığı ve çember sakalıyla eve dönüyor her gün … Okumaya devam et Ölüm var Hacı…

O cemaatin ismini koydum: Yedek Lastik…

Türkiye'nin problemi laiklikten kopartılmasıdır... İslam'ın olduğu her yere ABD ve İsrail emperyalizmi cemaatlerini çok rahat sokar, soktu, sokmaya devam edecek... Çünkü Müslüman toplumlar sorgulama yeteneği aşındırılmış ümmetçi kitlelerdir... Bu gerçeği artık herkes biliyor... Bir FETÖ gider, bin FETÖ gelir durumunu yaşıyoruz... FETÖ’den sonra parlatılan bir tarikat var... Aslında çok yeni bir tarikat değil... Ben bu … Okumaya devam et O cemaatin ismini koydum: Yedek Lastik…