Sen Müslüman değil misin?!..

Benim gibi bilişim suçlarından yakasını Tayyip’in savcılarına kaptıranlar, Kartal Adliyesi‘nin meşhur 5’inci katını iyi bilirler…

Orada bu işlere bakan yaklaşık iki düzine “savcı” vardır. Tamamına ifade vermişliğim var. Hatta bazılarına defalarca…

Bir defasında Kadıköy’de sabaha karşı kaldığım otelde polisler tarafından uyandırılıp yaka paça göz altına alınmış, Emniyet’e ait özel bir binada kelepçeli vaziyette saatlerce ayakta beklettirildikten sonra, sanki katil zanlısıymışım gibi fişlenmiştim…

Polisler kelepçemi çözüp, ellerime tutuşturdukları “numaralı plaka” ile aynı filmlerde olduğu gibi önden ve yandan fotoğraflarımı çekmişler, parmak izlerimi almışlardı…

Suçumuz büyüktü tabi…

İşlemler bitip tekrar nezarete dönmüş, sonra kelepçeli vaziyette önce Haydarpaşa Numune Hastanesi’nde doktor raporu ve ardından o meşhur 5’inci kat…

Tabi savcılar beni görünce ağızları sulanıyordu… Vahşi hayvanların avını parçalarken yüzlerinde oluşan ifadeyi görüyordum ifademi alan savcılarda…

Bir defasında İP kanıtı olmadan uyduruk bir fotokopiyi delil diye önüme koyan savcının birine patlamış, “görevinizi yapın bu belge sahte, çocuk bile anlar” demiştim…

Bu zihniyet; sahte deliller ile yıkılmaz diye bildiğimiz koskoca Türk Ordusunu yıkmamış mıydı?!..

Görevleri neydi bu savcıların?..

Hukuka uygun kanıtlar toplamak mıydı?..

Yoksa sırf Tayyip‘e muhalefet ettiğim için; beni susturmak mıydı amaçları?!..

Alışık olmadığı tepkiyi gören savcı birden ayağa kalkıp hiddetlenmiş, “sen Müslüman değil misin?..” diye gürlemişti…

Laik bir ülkede, ki laikliğin bittiğini gösteren bu savcı bozuntusuna artık cevap vermenin bir anlamı kalmamıştı ve zaten odasından kovmuştu beni…

Kartal 5’inci kata düşerseniz şayet; “Öküze tapıyorum, sizi ne ilgilendirir dini inancım?..” falan demeyin kesinlikle…

Oradakilerin hukukla mukukla zerre alakaları yok çünkü…

Direk dinden dalıyorlar!.. Adliye değil sanki İmam Hatip yurdu mübarek…

CEM AKKILIÇ
20 Ekim 2016

cem_akkilic

Hepsi yerinde duruyorlar…

kartal-adliyesi

AKP’liler bu videoyu izleyince köşe bucak kaçıyorlar.

One thought on “Sen Müslüman değil misin?!..

  1. Kendinden olmayanı yok etmeye çalışan lanet akepe zihniyetine bir örnek daha vermişsiniz. Utanmadan islam barış dini derler.Ateistim ve Ateist olmakla gurur duyuyorum.

    Beğen

Bir Yanıt Bırakın

