Yalancı İmam’a şiirler döşüyorum…

Asker değilim ama askerlikte geçerli olan kuralları kendi hayatımda uygulamaya çalışırım…

Misal;

Askerlikte ilk yazılı kurallardan birisi der ki; düşmana ne pahasına olursa olsun teslim olmayacaksın!..

Esir olmaktansa; gezginci kılığında sırtlandım valizi bir dolu kitapla çıktım yollara…

Ve bakın neler oldu, neler olmadı…

Eleştirilerime hakaret diyemediler…
Cumhur’a hakaret etmişsin diyerek eleştirilerimi kanıt diye gösteremediler…

İktidarın polisleri evimizi basıp, bilgisayarıma, cep telefonuma el koyamadılar…

Ortaçağ kafalı komiserin biri arayıp, “kardeş girme şu şeytan icadı internete, biz bıktık artık senin evini basmaktan” diye sitem edemedi mesela…

Başka bir komiser arayıp, çalıştığım gemi denizin ortasındayken, “atla hemen gel ifadeni alıp seni serbest bırakacağım” diye manyakça bir çağrı yapamadı…

Haftada bir, hiç şaşmadan düzenli olarak evimizi basan polisler, reçel kavanozunun içini bile arayamadılar… (Reçel şimdi özgürlüğüne kavuşmuş vaziyettedir)

Aynı polisler sabahın köründe yatak odamın içinde arama yaparlarken, içlerinden komiser olanı, “cumhuriyeti savunmak sana mı kaldı lan” diyerek üzerime yürüyemedi…

Kiracımızın evini basıp, on bir yaşındaki oğlunun bilgisayarına el koyarak, annesine “sen Cem Akkılıç’ın işbirlikçisisin” diye iftira atamadılar…

Komşumuzun evinde bir defa e-postalarımı açıp baktığım için İP tespitiyle, komşumuzun evini yirmi polisle basıp bilgisayarına el koyamadılar, evin duvarında asılı Kuran-ı Kerim’in içini yoklayıp, “delil” arayamadılar… Komşumuzu suçsuz yere yıllarca mahkeme kapılarında süründüremediler…

Hükümetin fedaisi savcılar, ellerinde İP delili olmadan “uyduruk hakaret fotokopilerini” gösterip, “padişahımıza saydırmışsın, işte kanıt” diyemediler…

Sırtlandım valizi, çıktım yollara demiştim ya…

Türkler gittikleri her yeri vatan toprağına çevirirler, Arap kafalılar anlayamaz bunu…

Ehhh işte; ben de şimdi burada küçük bir toprağı vatan toprağı yaptım…

Ve evlilik vaadiyle kandırılıp, kızlığı bozulmuşlar gibi sürekli; “aldatıldım, kandırıldım” diyerek memleketi ateşlerin ortasına atan yalancı imama şiirler döşüyorum…

CEM AKKILIÇ
5 Ağustos 2016

http://cemologyonuncukoy.blogspot.com/

En sonunda BEDEVİ ORDUSU kuruldu…

Merak ediyorsanız buradan bakın.

şiirler.jpg

cem akkılıç

FETÖ TERÖR ÖRGÜTÜ DESTEKÇİSİ BAKIN NELER SÖYLÜYOR…

2 thoughts on “Yalancı İmam’a şiirler döşüyorum…

Bir Cevap Yazın

