Uyduruk darbe sonrası Atatürkçü subayları topluyorlar…

Darbe girişiminden sonra Deniz Kuvvetleri Komutanlığı İstihbarat Daire Başkanı Tuğamiral Murat Şirzai‘nin ismini tutuklananlar arasında okuduğumda, kendi kendime; bu isim bana hiç yabancı gelmiyor dedim.

Biraz düşündüm hafızamı canlandırdım ve Cemology Onuncu köy blog sitemde 2010 yılında yazdığım yazı aklıma geldi. O yıl Murat Şirzai kurmay yarbay rütbesindeydi… Yüzbaşı rütbesindeyken yazdığı ve Deniz Kuvvetleri dergisinde yayınlanan DÜŞÜMDE ATATÜRK başlıklı şiiri beni son derece etkilemişti ve kendisine ulaşıp izin alarak şiirini blog sitemde yayınlamıştım…

Murat Şirzai şimdi Fetöcü diye tutuklandı ve polis tarafından işkence gördü. Polis kamerasıyla çekilmiş görüntülerde darp izleri taşıyordu…

Bu uyduruk “DARBE GİRİŞİMİ” sonrası son kalan Atatürkçü subaylarında TSK’dan tasfiye edilecekleri endişesi taşımayan var mı?..

Donanmada Tuğamiral Murat Şirzai’yi tanıyan, geçmişte onun emrinde çalışan, ismini saklı tuttuğum Atatürkçü deniz subayı bir dostuma ulaştım e-posta aracılığı ile… Fethullah terör örgütü ile asla bağı olamaz, olması mümkün değildir bilgisini aldım…

Şimdi Fetöcü diye tutuklanan, işkence gören Tuğamiral Murat Şirzai‘nin geçmişte, yüzbaşı rütbesindeyken yazdığı şiiri okuyalım…

DÜŞÜMDE ATATÜRK
Zifiri karanlık bir dehlizde ilerliyor
Bir grup insan,
hissiz, bitkin ve hedefsiz;
Kumandasız bir gemi gibi,
bilmeden gideceği limanı.
Yok mu bu karanlığı aydınlatacak bir ışık?
Soruyor insanlar birbirlerine
ve korkuyorlar.
Bir köle gibi boyun eğmişler kaderlerine, yollarını bilmeden gidiyorlar.
Haykırıyor biri aniden
Bu hissiz güruha;
Gelin…İşte buraya…
Işık burada, aydınlık burada.
Kendi elinizde kaderiniz,
boyun eğmemek, uyanmak karanlıktan.
İşte aydınlık bir yol size;
Yolun ucunda hedefiniz, ulaşın oraya
ve bir daha boyun eğmeyin karanlığa,
takip edin beni,
meşakkatli ama bu doğru yolda.
Ve sonra, tekrar sesleniyor, içini umut sarmış insanlara;
Ben…ben yolu gösterdim size, buraya kadardı görevim,
gelemem buradan öteye…
Görev sırası şimdi sizde, vazgeçmeyin, devam edin sahip çıkın emanete.
Ama unutmayın geçmiş karanlığı, unutmayın sizler için yaptıklarımı.
Ve geriye dönüp bakıyordu insanlar, gözleri yaşlı.
Ve o adam mavi gözlerinin içi gülerek;
Gidin diyordu, devam edin
Ben hep yanınızdayım.

Yukarıda belirttiğim gibi Tuğamiral Murat Şirzai yıllar önce genç bir yüzbaşıyken yazmış okuduğunuz şiiri…

Anlaşılan Ergenekon, Balyoz gibi uyduruk davalarla bitiremedikleri Atatürkçü subayları şimdi Fetöcü diye tasfiye etmeye devam ediyor emperyalistler…

CEM AKKILIÇ
18 Temmuz 2016

2010 yılında blog sitemde Tuğamiral Murat Şirzai’nin şiirini yayınladığım yazımın linki…

PicsArt_07-18-07.39.45.jpg
 

YAZIYA EK
Yukarıda okuduğunuz yazımı yazdıktan sonra özellikle TSK içinde önemli görevlerde bulunmuş dostlarım tarafından ciddi tepkiler geldi. Bunlardan birisi 26 yıldır tanıdığım, şimdi emekli olan bir deniz albayından geldi. Murat Şirzai’nin devresi olduğunu söyleyen dostum, tutuklanan Şirzai’nin tam bir katıksız Fetöcü olduğunu ısrarla belirtti.

Yine benzer tepki Güneydoğu kahramanı, Ergenekon mağduru Mustafa Önsel albayımdan geldi. Yeni kitabı “Ağacın kurdu”nda Fethullah terör örgütünü en ince ayrıntısına kadar deşifre eden albay Mustafa Önsel tutuklanan komutanların ciğerini bildiğini, hepsinin tescilli Fetöcü olduğunu belirtti.

Bu eklemeyi yapmasaydım, Fetö terör örgütü yüzünden hayatları karartılmış pırıl pırıl Atatürkçü subaylara karşı borçlu hissederdim kendimi…

Bundan sonrası artık Yargı’nın işi…

CEM AKKILIÇ

 

Bir Yanıt Bırakın

