Yurtdışında yaşıyorum; sana giren çıkan ne?..

Benim gibi 133 defa mahkemelik oldun mu?..

Evini en az 20 defa sabahın köründe polis ordusu bastı mı?..

Otel odalarından sabahın köründe polisler tarafından gözaltına alınıp, emniyetin kriminal dairelerinde ellerin kelepçeli saatlerce ayakta bekletilme işkencesi çektin mi?

Haftada en az iki defa savcılık tarafından çağrıldığın için işinden, gücünden, ekmeğinden oldun mu?

Komiserler seni arayıp, “yeter birader girme şu şeytan icadı internete, evini basmaktan biz bıktık” dediler mi?

Ben değil siz pes edeceksiniz diyebildin mi düşmana?

Şimdi kalkmış yurt dışında yaşıyorum diye beni eleştiriyorsun!..

*

Senin gibi köle olmaya itiraz ettim…

*

Hırsıza vergi adı altında haraç vermemeye karar verdim…

*

İnsanların sokakta birbirlerine düşman gibi bakıp, caddelerde, metrobüslerde sürü gibi yaşamalarından nefret ettim…

*

Sen vatanseversin ya… Yukarıda saydığım hukuk rezaletlerinden birini bile yaşamadın… Bedel ödemedin…

Şimdi kapat çeneni ve Facebook’un savcıya İP bilgisi vermemesine rağmen fake hesaplarla vatanı savunduğunu zannet.. Ama önce; biraz cesaretin varsa bedel öde…

Benim nerede olduğuma değil, mücadeleme bak…

Cem Akkılıç

29 Şubat 2016

cem akkılıç

Askerliğin birinci kuralıdır: asla düşmana esir düşmeyeceksin!..

tümamiral semih çetin.jpg

Balyoz kumpasının mağdurlarından Tümamiral Semih Çetin’in ikinci kitabı “Nerede kalmıştık? Kumpas açığa çıktı kitabından. Sayfa 288

Bir Cevap Yazın

