Cem Akkılıç yakında öleceksin…

Yıl 2008

Atatürk’e saldırılar, hakaretler almış başını gidiyor…

Türkiye’nin ilk anıt heykeli olan Sarayburnu ATATÜRK ANIT HEYKELİ perişan durumda…

Gidip amatörce çekim yapıp, milletin dikkatini çekelim istiyorum.

Heykel son derece perişan durumda… Etrafındaki Türk bayrağı paçavra gibi olmuş, rengi solmuş, üzerinde martı pislikleri var.

Bu durumu savcılığa şikâyet ediyorum. Savcının yüzüne, sorumlu belediye hakkında soruşturma açmayan savcılık suçlu duruma düşer diyorum. Savcı bana dönüp, yapacak başka işin yok mu diyor ve odasından kovuyor…

Belediye ısrarlı şikâyetlerimden sonra bir e-posta yolluyor. Heykelin bakımını yaptık diyorlar…

Gidip bakıyoruz… O da ne! Belediye sadece etraftaki çalıları budamış… Restorasyon yok!..

Ve daha feci bir manzara ile karşılaşıyoruz… AKP taraftarları heykelin her tarafına sprey boya ile Yahudi yıldızı çizmişler…

Etrafta bir tomar kağıt dikkatimizi çekiyor…

Cem Akkılıç yakında öleceksin. Osmanlı torunları imzalı kağıtlar beni daha fazla kamçılıyor… İşin üzerine daha fazla gidiyorum. Boya çıkartan malzemelerle, heykelin mermer kısımlarını temizliyoruz…

Yılmıyorum ve CHP’nin, sanatçıların kapısını çalıyorum. Sunay Akın oralı bile olmuyor… Hatta Mimarlar Odası, Vakıflar dahil bir çok kuruluşa gidiyoruz. Çektiğimiz görüntüleri CD olarak veriyoruz.

Türkiye cumhuriyetinin ilk Atatürk anıt heykeli perişan durumda, yardım edin diyorum…

Kimsecikler ilgilenmiyor…

Atatürk’ün, “görenler benim duruşumu örnek alsın” diyerek yapımına izin verdiği heykeli yok olmak üzereyken toplumun dikkatini çekme çabalarımız hiç bir sonuç vermiyor…

CEM AKKILIÇ
22 Ekim 2015


İLGİLİ VİDEOLAR İÇİN BURAYA BAKIN.

PicsArt_10-23-03.16.29

3 thoughts on “Cem Akkılıç yakında öleceksin…

  1. Ben Sarayburnu Atatürk heykeline gitmiştim.Söylediğiniz gibi heykel perişan durumda.Tüp geçit inşaatı nedeniyle heykeli yıkmak istemişti Akp ve yıkmaktan beter ettiler..

    Beğen

  2. Öldürmekten başka ne biliyorlar ki. Yok ederler sadece.Üretim sıfır.Boşuna değil Cem Akkılıç sana saldırmaları.Bunlar canlıya düşman,kadına düşman,hayvana,medeniyete ülkemizi düşmanlardan temizleyen Atatürk’e düşman.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

